ثبت سایت

ساخت وبلاگ

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوکس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، کلمه cnc مخفف کلمه Computer Numerical Control  به معناي کنترل کننده عددي توسط کامپيوتر مي‌باشد. اين کامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را کنترل مي‌کنند. اين دستورها ممکن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از کامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند که هر کدام کاربرد و عملکردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشکاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره کرد که درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به کار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مرکزتحقيقات مهندسي وسترن الکتريک براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يک دستگاه ماشين‌کاري است که از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌کند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوک فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حرکت مي‌کردند در صورتي‌که دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حرکت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوکس نظير برش ليزري براي برش و حکاکي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملکرد آن‌ها دانست به نحوي که در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حک را به صورت فيزيکي و مکانيکي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يکديگر را لمس مي‌کنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حکاکي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌که در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حکاکي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حک و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حکاکي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حک توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌که  حک در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امکان پذير است. براي حکاکي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حکاکي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حک سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوکس را انتخاب مي‌کنيم؟

شرکت رادوکس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين کيفيت و کمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوکس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل کرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

ثبت سایت...
ما را در سایت ثبت سایت دنبال می کنید

برچسب : خدمات,برش,cnc,چیست؟,(,معرفی,رادوکس,گروپ,ارائه,دهنده,دستگاه,و,خدمات,سی‌ان‌سی), نویسنده : کامران sabtsait بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:57

قشم چت ,چت,چت روم

چت روم چيست ؟

f430744_.png

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

قشم چت کجاست ؟  

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

ثبت سایت...
ما را در سایت ثبت سایت دنبال می کنید

برچسب : قشم,چت,چت,چت,روم, نویسنده : کامران sabtsait بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 20:01

چرا بايد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

هر کسب و کاري براي جذب مشتريان بالقوه، نياز به اقلام تبليغاتي يا همان هداياي تبليغاتي دارد. اين يک قاعده کلي است که هر فردي که وارد دنياي کسب و کار مي شود، بايد بدان آگاه باشد تا بتواند به جايگاه و موقعيت منحصر بفردي در بازار دست يابد. استفاده از هداياي تبليغاتي ، يک شيوه بازاريابي است که هزينه بسيار پاييني براي صاحبان کسب و کار دارد و مي توان به وسيله آن مشتريان جديدي را جذب کرد. شما مي توانيد اقلام کم هزينه و موثري را که توجه مردم را به خودشان جلب مي کنند، پيدا کنيد و به وسيله آن ها کم کم و به مرور زمان، افراد جديدي را به سمت کسب و کار خود بکشانيد.

 

اهميت هداياي تبليغاتي براي کسب و کارهاي مختلف مي پردازيم.

هداياي تبليغاتي درواقع باعث مي شوند تا مردم و مراجعه کنندگان، برند شما را بهتر ببينند و شما را به واسطه اين اقلام به خوبي به ياد بياورند. فرض کنيد که يکي از اين هداياي تبليغاتي، يک فلش سفارشي باشد که نام و لوگوي برند شما و نيز اطلاعات تماس بر روي آن درج شده است. هنگامي که اين فلش را به مشتريان داده و آن ها از فلش استفاده مي کنند، دائما کسب و کار شما در ذهنشان تداعي شده و نام برند شما را به ياد خواهند داشت. هميشه سعي کنيد که بخشي از بازار را که مد نظر کسب و کارتان است و نيز هدف نهايي خود را به ياد داشته باشيد و کارهايتان را در جهت برآورده سازي آن اهداف انجام دهيد. فرض کنيم که شما يک کسب و کار مرتبط با تکنولوژي داريد. در اين صورت، اقلامي مانند موس پد و  فلش سفارشي، يا حتي در مواردي ساعت روميزي گزينه اي بسيار عالي براي کسب و کارتان خواهد بود.

شما بايد هديه تبليغاتي مفيد و زيرکانه اي به مشتريان بالقوه ارائه دهيد که هميشه از آن استفاده کنند، اما اين فکر نيز در ذهنشان تداعي نشود که شما قصد داريد که محصولات و کسب و کارتان را به زور به آن ها تحميل کنيد. صاحبان کسب و کارهاي مختلف بايد به سختي تلاش کنند تا بتوانند نام و آوازه اي براي خود دست و پا کنند؛ درست مانند تماشاي تبليغات تلويزيوني يا ديدن يک تبليغات در اتوبان در حين رانندگي.

شما چه کسب و کار کوچکي داشته باشيد و چه صاحب کسب و کار بزرگي باشيد، وقتي هديه تبليغاتي مرتبط با برند خود که اطلاعات تماستان نيز بر روي آن ها درج شده، به مردم ارائه دهيد، مي توانيد مشتريان زيادي را به سمت خود جذب کنيد. اين اقلام را در رويدادهاي ويژه يا نمايشگاه ها و کنفرانس هايي که در آن حضور داريد، به عنوان هديه به مردم بدهيد. براي اينکه بتوانيد اقلام را در اختيار مردم قرار بدهيد، فرصت ها بي شمارند و مناسبت هاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارد.

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

اين اقلام مانند کارت ويزيت هاي تجاري مفيد است و کارکرد مناسبي دارد. دوران کارت ويزيت هاي تجاري به سر نيامده، اما مسئله اصلي که اين روزها با آن سر و کار داريم، اين است که تعداد کارت ويزيت ها در دنياي پيرامون ما، واقعا زياد است. آيا اتفاق افتاده که اخيرا به کيف خود نگاهي بيندازيد و کارت ويزيتي در آن مشاهده نکنيد؟ آيا واقعا از همه آن ها استفاده مي کنيد؟ اين دقيقا همان دليلي است که ما براي استفاده از هداياي تبليغاتي مانند فلش هاي سفارشي ارائه مي دهيم و با اطمينان اعلام مي کنيم که اين اقلام، جايگزين هاي بسيار خوبي براي کارت ويزيت ها هستند. شما با درج نام و لوگوي کمپاني (و حتي اطلاعات تماس) بر روي اين اقلام، به جاي اينکه به خود زحمت تهيه کارت ويزيت بدهيد و تنها يک کارت ويزيت ديگر به کيف پول مردم اضافه کنيد، مي توانيد با روشي جديد و ويژه به مشتريان بالقوه جديدي دست يابيد..

 

5- لوح تقدير

 

- هداياي تبليغاتي پارچه اي و پوشاک :

هداياي تبليغاتي پارچه اي نمادي از خدمات کسب و کار شما مي‌باشند. با طراحي هداياي اختصاصي و باکيفيت، تصويري حرفه اي از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتريان نقش مي‌بندد. 

1- تي شرت تبليغاتي :

امروزه کسب و کارهايي که مي‌خواهند شناخته بشوند ويا داراي نمايندگي هاي متعدد مي باشند و يا  داراي ساختار يکسان هويت سازماني باشند اقدام به توليد تي شرت تبليغاتي مي نمايند اين نوع تبليغات اثر بيشتري بر روي مخاطب مي‌گذارد. و هميشه برند شما را به ياد مي ماند. محل درج لوگو بر روي اين هديه‌ به نحوي است که در ديد قرار داشته باشد. 

2- کلاه تبليغاتي :

بسياري از ما در طول زندگي خود به شکل‌هاي مختلف از کلاه استفاده کرده‌ايم، بدون اينکه توجهي به نوشته‌ها و طرح‌هاي چاپ شده بر روي آنها داشته باشيم؛ اين‌ها همان کلاه تبليغاتي هستند که به يک ابزار مهم در بازاريابي تبديل شده‌اند. کلاه تبليغاتي يه کلاه معمولي ساخته شده از مواد مختلف است که امکان چاپ کردن نوشته‌هاي تبليغاتي و يک برند خاص بر روي قسمت‌هاي مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبليغات در قسمت پيشاني و بر سمت نقاب کلاه رواج بيشتري دارد و معمولاًشرکت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي از اين قسمت بيشتر استفاده مي‌کنند. 

3- لباس کار:

لباس هاي کار يک وسيله ي تبليغاتي و بازاريابي پر بازده براي شرکت ها و سازمان هاي تازه تاسيس محسوب مي شود . بسته به نوع کسب و کار ، لباس ها در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و ذهن بينندگان را به کنکاش وادار مي کند. لباس کار تبليغاتي مي توانند شروع کننده ي مسير بازاريابي شرکت شما باشند و در کنار ساير ابزارهاي تبليغاتي شما استفاده شوند.

 

 

 

ثبت سایت...
ما را در سایت ثبت سایت دنبال می کنید

برچسب : چرا,باید,هدایای,تبلیغاتی,را,در,اختیار,مشتریان,بالقوه,قرار,دهیم؟, نویسنده : کامران sabtsait بازدید : 168 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 17:18

 title  

اين الگوي آماده (تمپليت) شامل سوالات نظرسنجي درباره ميزان رضايت مشتريان به همراه نمونه‌ها و مثال‌هايي است که به مشاغل جهت ارزيابي ميزان رضايت مشتريان کمک مي‌کنند. تمرکز اين نظرسنجي‌ها بر ارزيابي نظر مشتريان درباره فاکتورهاي موثر در موفقيت مشاغل است و اين که يک کسب و کار تا چه حد موفق به ارائه خدمات شده است.

منابع دريافت پرسشنامه انلاين :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20385
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0578
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237155/Default.aspx
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0578/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603656
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0578
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0578/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0578/
http://als.anits.edu.in/members/overby0578/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188000
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196279.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0578.541897/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076076-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12200
https://independent.academia.edu/OverbyShaw
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21189
http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590598
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968680
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964028
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971475
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE

 

ثبت سایت...
ما را در سایت ثبت سایت دنبال می کنید

برچسب : نظرسنجی,ارزیابی,میزان,رضایت,مشتریان,(CSAT), نویسنده : کامران sabtsait بازدید : 210 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:37

چطور از ارسال sms زمان بندي شده، براي بهبود ارتباط با مخاطبان استفاده کنيم؟ (زمان بندي ارسال sms هاي تبليغاتي و تأثير آن در توسعه کسب و کار)

g5m9_z6.jpg

پيام هاي متني يک راه عالي براي ارتباط با مشتريان فعلي شما هستند.

تصور کنيد براي يادآوري قرار ملاقات ها، به جاي اينکه بخواهيد با مشتريان تماس حاصل کنيد، بتوانيد اين امر مهم را به يک سامانه ارسال خودکار پيامک بسپاريد.

اين کار باعث ميشود تا مخاطب شما احساس کند که به حريم خصوصي او احترام گذاشته ايد.

بعد از دريافت پيامک، مخاطب احساس ميکند که، ارسال کننده به من اين فرصت را داده تا در زمان مناسب پيامش را بخوانم، و همين امر باعث ايجاد حس خوب در مخاطب خواهد شد.

پيام هاي متني اتوماتيک چيست؟

پيام هاي متني خودکار،  پيام هايي هستند که در پنل ارسال sms ايجاد شده و با مشخص کردن زمام خاص براي ارسال آماده ميشوند.

ارسال قرار ملاقات، اطلاع مشتريان در مورد تحويل محصول، اطلاع از تخفيفات، اطلاع از وجود محصولات جديد، اطلاع رساني در مورد قرعه کشي و … از طريق پنل اس ام اس، قابل اجرا مي باشد.

مي توانيد پيام هاي متني را، بدون نياز به اينکه تا رسيدن زمان مناسب براي ارسال  منتظر بمانيد، از داشبورد سامانه پيامک ارسال کنيد. .

همه ي اين موارد قطعا با سامانه ارسال sms امکان پذير است. با اين قابليت، مي توانيد همه متون مهم را در تقويم خود يک بار براي هميشه ايجاد کنيد.

تبريکات، تسليت، اخطاريه و اقساط و نوبت دهي از انواع قابليت هاي اين نوع ارسال ميباشد.

پيام هاي دقيقه آخر:

در بعضي از موقعيت ها لازم است که يک مساله مهم و حياتي، در آخرين لحظات به اطلاع مخاطبان و مشتريان برسد.

استفاده از ابزارهايي مثل ايميل و … در اين موقعيت ها کارامد نيست، پس بايد به راه حل بهتري فکر کرد.

سامانه ارسال sms بهترين راه حل در اين موارد ميباشد. سرعت بالاي ارسال، در دسترس بودن گوشي موبايل و درصد بالاي احتمال ديده شدن پيامک دلايلي است که باعث ميشود بهترين جايگزين باشد.

هرگز ارسال يک يادآوري مهم را فراموش نکنيد!!!

يکي از ويژگي هاي مهم و منحصر به فرد سامانه ارسال sms، زمان بندي کردن ارسال ها براي ارسال در مناسب ترين زمان مي باشد.

اين نوع ارسال، اين امکان را به شما خواهد داد که بتوانيد اس ام اس هاي خود را، در تاريخ و ساعت مورد نظر، به فاصله ي چند روز، چند ماه و حتي چند سال آينده تنظيم نماييد.

براي مثال ميتوانيد تاريخ تولد مشتريان خود را ثبت کنيد، سپس تنظيمات ارسال سالانه را انجام دهيد تا هر سال يک پيام تبريک تولد، براي مشتريان ارسال شود.

اين پيامک ها به صورت خودکار از طرف پنل پيامک، ارسال مي شود و نياز به دسترسي شما در زمان ارسال sms  نيست.

با کمک سامانه ارسال اس ام اس، زمان بندي پيام هاي متني شما به دقت انجام شده و در زمان مناسب ارسال مي شود.

تاريخ هاي مهم را فراموش نکنيد !

ارسال sms از طريق پنل پيامکي براي افراد و سازمان هاي دولتي و خصوصي متفاوت است.

افراد عادي مي توانند براي يادآوري يک قرار ملاقات دوستانه يا تبريک تولد از سامانه ارسال و دريافت پيامک استفاده کنند، اما سازمان هاي دولتي و خصوصي براي يادآوري جلسات، پرداخت حق بيمه، سر رسيد چک و يا تبريک تولد به همکاران، ارسال پيشنهادات و… از پنل پيامک استفاده مي کنند.

ارسال زمان بندي شده در کمپين هاي بازاريابي  چه مزيتي دارد؟

در کمپين هاي بازاريابي ، ممکن است نياز باشد حجم تبليغات پيامکي در روز هاي مختلف متغير باشد، براي مثال نياز است که دريک روز 1000 پيامک و در روز بعد 3 يا 4 برابر اين ميزان، پيامک  ارسال شود.

در پنل پيامک ميتوانيد به راحتي اين موضوع را برنامه ريزي کنيد و براي هر روز ميزان مشخصي از ارسال را مشخص کنيد.

براي استفاده از يک پنل پيامکي حرفه اي، ابتدا ميبايست يک سامانه مورد اطمينان و حرفه اي را انتخاب کنيد.

پشتيباني سريع و 24 ساعته، ارائه گزارشات ارسال دقيق و  پاسخگويي سريع توسط افراد متخصص، از مهمترين مشخصه هاي يک سامانه اس ام اس مناسب ميباشد.

براي مطالعه مطالب بيشتر در اين زمينه به سايت https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

ثبت سایت...
ما را در سایت ثبت سایت دنبال می کنید

برچسب : چطور,از,ارسال,sms,زمان,بندی,شده,برای,بهبود,ارتباط,با,مخاطبان,استفاده,کنیم؟,(زمان,بندی,ارسال,sms,های,تبلیغاتی,و,تأثیر,آن,در,توسعه,کسب,و,کار), نویسنده : کامران sabtsait بازدید : 224 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 15:49

چرا بايد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

هر کسب و کاري براي جذب مشتريان بالقوه، نياز به اقلام تبليغاتي يا همان هداياي تبليغاتي دارد. اين يک قاعده کلي است که هر فردي که وارد دنياي کسب و کار مي شود، بايد بدان آگاه باشد تا بتواند به جايگاه و موقعيت منحصر بفردي در بازار دست يابد. استفاده از هداياي تبليغاتي ، يک شيوه بازاريابي است که هزينه بسيار پاييني براي صاحبان کسب و کار دارد و مي توان به وسيله آن مشتريان جديدي را جذب کرد. شما مي توانيد اقلام کم هزينه و موثري را که توجه مردم را به خودشان جلب مي کنند، پيدا کنيد و به وسيله آن ها کم کم و به مرور زمان، افراد جديدي را به سمت کسب و کار خود بکشانيد.

 

اهميت هداياي تبليغاتي براي کسب و کارهاي مختلف مي پردازيم.

هداياي تبليغاتي درواقع باعث مي شوند تا مردم و مراجعه کنندگان، برند شما را بهتر ببينند و شما را به واسطه اين اقلام به خوبي به ياد بياورند. فرض کنيد که يکي از اين هداياي تبليغاتي، يک فلش سفارشي باشد که نام و لوگوي برند شما و نيز اطلاعات تماس بر روي آن درج شده است. هنگامي که اين فلش را به مشتريان داده و آن ها از فلش استفاده مي کنند، دائما کسب و کار شما در ذهنشان تداعي شده و نام برند شما را به ياد خواهند داشت. هميشه سعي کنيد که بخشي از بازار را که مد نظر کسب و کارتان است و نيز هدف نهايي خود را به ياد داشته باشيد و کارهايتان را در جهت برآورده سازي آن اهداف انجام دهيد. فرض کنيم که شما يک کسب و کار مرتبط با تکنولوژي داريد. در اين صورت، اقلامي مانند موس پد و  فلش سفارشي، يا حتي در مواردي ساعت روميزي گزينه اي بسيار عالي براي کسب و کارتان خواهد بود.

شما بايد هديه تبليغاتي مفيد و زيرکانه اي به مشتريان بالقوه ارائه دهيد که هميشه از آن استفاده کنند، اما اين فکر نيز در ذهنشان تداعي نشود که شما قصد داريد که محصولات و کسب و کارتان را به زور به آن ها تحميل کنيد. صاحبان کسب و کارهاي مختلف بايد به سختي تلاش کنند تا بتوانند نام و آوازه اي براي خود دست و پا کنند؛ درست مانند تماشاي تبليغات تلويزيوني يا ديدن يک تبليغات در اتوبان در حين رانندگي.

شما چه کسب و کار کوچکي داشته باشيد و چه صاحب کسب و کار بزرگي باشيد، وقتي هديه تبليغاتي مرتبط با برند خود که اطلاعات تماستان نيز بر روي آن ها درج شده، به مردم ارائه دهيد، مي توانيد مشتريان زيادي را به سمت خود جذب کنيد. اين اقلام را در رويدادهاي ويژه يا نمايشگاه ها و کنفرانس هايي که در آن حضور داريد، به عنوان هديه به مردم بدهيد. براي اينکه بتوانيد اقلام را در اختيار مردم قرار بدهيد، فرصت ها بي شمارند و مناسبت هاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارد.

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

اين اقلام مانند کارت ويزيت هاي تجاري مفيد است و کارکرد مناسبي دارد. دوران کارت ويزيت هاي تجاري به سر نيامده، اما مسئله اصلي که اين روزها با آن سر و کار داريم، اين است که تعداد کارت ويزيت ها در دنياي پيرامون ما، واقعا زياد است. آيا اتفاق افتاده که اخيرا به کيف خود نگاهي بيندازيد و کارت ويزيتي در آن مشاهده نکنيد؟ آيا واقعا از همه آن ها استفاده مي کنيد؟ اين دقيقا همان دليلي است که ما براي استفاده از هداياي تبليغاتي مانند فلش هاي سفارشي ارائه مي دهيم و با اطمينان اعلام مي کنيم که اين اقلام، جايگزين هاي بسيار خوبي براي کارت ويزيت ها هستند. شما با درج نام و لوگوي کمپاني (و حتي اطلاعات تماس) بر روي اين اقلام، به جاي اينکه به خود زحمت تهيه کارت ويزيت بدهيد و تنها يک کارت ويزيت ديگر به کيف پول مردم اضافه کنيد، مي توانيد با روشي جديد و ويژه به مشتريان بالقوه جديدي دست يابيد..

 

5- لوح تقدير

 

- هداياي تبليغاتي پارچه اي و پوشاک :

هداياي تبليغاتي پارچه اي نمادي از خدمات کسب و کار شما مي‌باشند. با طراحي هداياي اختصاصي و باکيفيت، تصويري حرفه اي از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتريان نقش مي‌بندد. 

1- تي شرت تبليغاتي :

امروزه کسب و کارهايي که مي‌خواهند شناخته بشوند ويا داراي نمايندگي هاي متعدد مي باشند و يا  داراي ساختار يکسان هويت سازماني باشند اقدام به توليد تي شرت تبليغاتي مي نمايند اين نوع تبليغات اثر بيشتري بر روي مخاطب مي‌گذارد. و هميشه برند شما را به ياد مي ماند. محل درج لوگو بر روي اين هديه‌ به نحوي است که در ديد قرار داشته باشد. 

2- کلاه تبليغاتي :

بسياري از ما در طول زندگي خود به شکل‌هاي مختلف از کلاه استفاده کرده‌ايم، بدون اينکه توجهي به نوشته‌ها و طرح‌هاي چاپ شده بر روي آنها داشته باشيم؛ اين‌ها همان کلاه تبليغاتي هستند که به يک ابزار مهم در بازاريابي تبديل شده‌اند. کلاه تبليغاتي يه کلاه معمولي ساخته شده از مواد مختلف است که امکان چاپ کردن نوشته‌هاي تبليغاتي و يک برند خاص بر روي قسمت‌هاي مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبليغات در قسمت پيشاني و بر سمت نقاب کلاه رواج بيشتري دارد و معمولاًشرکت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي از اين قسمت بيشتر استفاده مي‌کنند. 

3- لباس کار:

لباس هاي کار يک وسيله ي تبليغاتي و بازاريابي پر بازده براي شرکت ها و سازمان هاي تازه تاسيس محسوب مي شود . بسته به نوع کسب و کار ، لباس ها در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و ذهن بينندگان را به کنکاش وادار مي کند. لباس کار تبليغاتي مي توانند شروع کننده ي مسير بازاريابي شرکت شما باشند و در کنار ساير ابزارهاي تبليغاتي شما استفاده شوند.

 

 

 

ثبت سایت...
ما را در سایت ثبت سایت دنبال می کنید

برچسب : چرا,باید,هدایای,تبلیغاتی,را,در,اختیار,مشتریان,بالقوه,قرار,دهیم؟, نویسنده : کامران sabtsait بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:11